ການວິເຄາະຄູ່ແຂ່ງໃນ google adwords Landing pages ເພື່ອເພີ່ມການປ່ຽນໃຈເຫລື້ອມໃສ, ມັນເປັນສິ່ງສໍາຄັນທີ່ຈະວິເຄາະຫນ້າດິນຂອງຄູ່ແຂ່ງແລະເຂົ້າໃຈວ່າພວກເຂົາກະຕຸ້ນໃຫ້ຜູ້ໃຊ້ປະຕິບັດເປົ້າຫມາຍແນວໃດ. ເມື່ອກວດເບິ່ງຫນ້າທີ່ດິນທີ່ນິຍົມ, ໃຫ້ເອົາໃຈໃສ່ກັບອົງປະກອບດັ່ງຕໍ່ໄປນີ້: ປຸ່ມ cta (ຂອງພວກເຂົາ. ການອອກແບບ, ການຈັດວາງ, ການໂທຫາການປະຕິບັດ).ຄວາມກ່ຽວຂ້ອງຂອງເນື້ອຫາກັບການຄົ້ນຫາທີ່ສໍາຄັນ query.usability ແມ່ນຄວາມສະດວກສະບາຍຂອງການໂຕ້ຕອບແລະການນໍາທາງໃນ site.informativeness - ຂໍ້ມູນທີ່ສໍາຄັນຖືກນໍາສະເຫນີໃຫ້ຜູ້ໃຊ້ຢ່າງເຕັມສ່ວນ. ຄວາມງ່າຍຂອງການວາງຄໍາສັ່ງຫຼືການສະຫມັກ. - ຈໍານວນຂັ້ນຕອນ, ຂໍ້ມູນການປ້ອນຂໍ້ມູນ forms. ໂດຍການວິເຄາະເວັບໄຊທ໌ການໂຄສະນາຕາມສະພາບການ, ທ່ານຈະສາມາດກໍານົດວິທີແກ້ໄຂທີ່ມີປະສິດທິພາບຈາກບໍລິສັດອື່ນແລະປັບປຸງຫນ້າດິນຂອງທ່ານເອງເພື່ອເພີ່ມການແປງ. ພາກສ່ວນໄປທີ່ໜ້າse ranking ເລືອກພາກສ່ວນການຈະລາຈອນທີ່ຈ່າຍແລ ຜູ້ນໍາພິເສດ ະໄປຫາຫນ້າຕ່າງໆ. ຢູ່ທີ່ນັ້ນທ່ານຈະເຫັນຫນ້າດິນທັງຫມົດທີ່ໂຄສະນາຂອງຄູ່ແຂ່ງຂອງທ່ານນໍາໄປສູ່. ຢູ່ເທິງສຸດແມ່ນຫນ້າດິນທີ່ນໍາເອົາການຈະລາຈອນຫຼາຍທີ່ສຸດໄປຫາເວັບໄຊທ໌. ຕາຕະລາງສະແດງໃຫ້ເຫັນຕົວກໍານົດການທີ່ສໍາຄັນສໍາລັບການວິເຄາະ: ຈໍານວນຜູ້ເຂົ້າຊົມຫນ້າຕໍ່ເດືອນ, ລາຄາຂອງການຈະລາຈອນ, ຈໍານວນຄໍາທີ່ຫນ້າເວັບຖືກໂຄສະນາໂດຍ. ໂດຍການຄລິກໃສ່ url, ທ່ານຈະຖືກນໍາໄປຫາຫນ້າທີ່ດິນແລະຈະສາມາດກວດສອບໄດ້. ວິທີການເບິ່ງ contextual advertisingserpstatto ຊອກຫາບັນຊີລາຍຊື່ເຕັມຂອງຫນ້າດິນຂອງຄູ່ແຂ່ງຂອງທ່ານແລະຈໍານວນການໂຄສະນາທີ່ເຊື່ອມຕໍ່ກັບພວກເຂົາ, ໃຊ້ເຄື່ອງມື serpstat. ໃນແຖບຄົ້ນຫາ, ໃສ່ໂດເມນຂອງເວັບໄຊທ໌ຄູ່ແຂ່ງທີ່ທ່ານສົນໃຈ.
ພາກສ່ວນຫຼັງຈາກນັ້ນການວິເຄາະໂດເມນຫຼັງຈາກນັ້ນ, ໄປຫາພາກການວິເຄາະເວັບໄຊທ໌, ຫຼັງຈາກນັ້ນການວິເຄາະໂດເມນ, ການວິເຄາະ ppc ແລະຫນ້າທີ່ດິນ. ພາກນີ້ສະຫນອງບັນຊີລາຍຊື່ຂອງຫນ້າດິນຂອງຄູ່ແຂ່ງຂອງທ່ານທັງຫມົດພ້ອມກັບຈໍານວນການໂຄສະນາທີ່ເຊື່ອມຕໍ່ກັບພວກເຂົາ. ການຕິດຕາມການໂຄສະນາສະພາບການຂອງຜູ້ແຂ່ງຂັນໄປຫາສ່ວນຫນ້າທີ່ດິນເທິງ, ເຊິ່ງສະແດງຂໍ້ມູນໃນຫນ້າທີ່ດິນທີ່ນິຍົມທີ່ສຸດຂອງຄູ່ແຂ່ງທີ່ໄດ້ຮັບການຈະລາຈອນທີ່ຈ່າຍ. ຢູ່ທີ່ນັ້ນທ່ານສາມາດຄົ້ນພົບວ່າອັດຕາສ່ວນຂອງການຈະລາຈອນມາຈາກການໂຄສະນາໄປຫາແຕ່ລະຫນ້າ. ຕາຕະລາງຍັງສະແດງໃຫ້ເຫັນຈໍານວນຄໍາຮ້ອງຂໍທີ່ນໍາໄປສູ່ຫນ້ານີ້, ແລະຄໍາສໍາຄັນທີ່ມີປະສິດທິພາບຫຼາຍທີ່ສຸດໃນບັນດາພວກເຂົາ. ການບໍລິການການວິເຄາະການໂຄສະນາຕາມບໍລິບົດ ກິດຈະກໍາສື່ ການວິເຄາະຕະຫຼາດການໂຄສະນາຕາມບໍລິບົດຍັງມາພ້ອມກັບການປະເມີນກິດຈະກໍາສື່ຂອງຄູ່ແຂ່ງ.
|